Robustní řešení pro střední a velké advokátní kanceláře a inkasní společnosti, které se zabývají správou pohledávek na vlastní a cizí účet.
Zahrnuje podporu pro mimosoudní, soudní a vykonávací řízení, řízení workflow, elektronickou komunikaci s justicí a externími subjekty, komplexní účetní modul, dokument management, spisovou službu, podporu Call Centra a další komponenty pro efektivní operativní a manažerské řízení, přičemž řada rutinních agend je plně automatizována.
Zákazníci oceňují zejména následující rysy produktu.
- Pokrytí celého životního cyklu pohledávky v mimosoudním, soudním i exekučním řízení.
- Správa pohledávek vůči retailovým i korporátním klientům.
- Správa pohledávek dle občanského i obchodního zákoníku, podle typu produktu, typu smlouvy a řady dalších specifických atributů.
- Vysoká rychlost a kapacita potřebná pro dávkové zpracování mnoha tisíc případů.
- Podpora relevantních technických a právních standardů.
- Intuitivní uživatelské rozhraní přístupné pomocí internetového prohlížeče